Wednesday 12 October 2011

lelaki dan selipa jepun.....

assalamualaikum....hahahahaha...firstly aku nk ucap thank pada ubai,razin,adam,pijie n nina.....coz diorang nie first 5 follow blog aku yang tak berapa nak best nie...hahahahaah....kepada kawan2x aku yang lain pun thank jugak pada sesiapa yang melawat blog aku n kepada sesiapa yang bagi idea kat aku pun thank jugak...hahahaha...macam bagi ucapan kat anugerah juara lagu lak aku ehh...hahahahaa...k ari nie satu lagi topik mengenai lelaki yang aku nak kupaskan...hahahahaha...agak best jugak la...best tak best tu korang putuskan jugak sebab sebgai tuan punya blog aku bagitau lah tulisan aku nie best...baru semangat sikit...hahahaha.....jagan marah ehh....tambah pulak nak tnggu orang puji blog aku best kena tunggu sampai kiamat la...hahahahaha...

berbalik pada cerita lelaki dan selipar jepun nie...hahahahaa....selipar jepun nie memang sangat terkenal......tetapi bukan semua orang yang sanggup memakai beliau (beliau tu selipar jepun la)...hahhahahaaha...ada pun yang memakai selipar jepun nie mesti untuk pergi ke jamban, tandas,toilet @ latong(nie bahasa melayu lama kampung aku kat sarawak)...hehehehe....aku pun tak tahu kenapalah beliau nie hina sangat sehinggakan cuma di  pakai untuk pegi ke LATONG sahaja...hahahahahaa....mesti korang tertanya2x kenapa aku nak sngkapkan cerita pasal lelaki ngan bendalah nie....apa yang istimewanya selipa jepun nie...hahahaaha....

first skali aku nak tegaskan yang cerita yang aku nak coretkan nie tak de kena mengena dengan apa yang berlaku kat jepun sekarang nie....tapi benda nie cuma untuk mungkin penjelasan kepada para gadis2x yang mempunyai masalah dengan penampilan teman lelakinya yang suka berselipa jepun,keunikan selipa jepun,keistimewaan swlipa jepun dan lain2x la kalo ada lagi...hahahahahaha....jadi para aweks2x...boleh la ambik perhatian ckit...jagan banyak sangat takut korang kata fakta aku tipu lak...sebab aku tak buat research...hahahahahaaapaun korang pikey la sendiri...ayat kegemaran aku nie...hahahahaa

bila aku nk cerita pasal selipa jepun nie memang agak tragis jugak la...sebab kesian dow aku...dalam bnyak2x name  knapelah name selipa jepun jugak nama beliau nie (mencarut jap)...ish2x...abaikanlah...jangan emo k...hahahahaa....salah satu cerita yang selalu aku dengar pasal selipa jepun dan lelaki nie mesti ada kaitan ngan awek2x para balak2x nie...hahahahahaa...crita apakah itu...jeng3x....hahahahaha....memang selalu lah aku dengar para aweks2x nie merungut ngan balak mereka nie yang suka BERselipa jepun tym dating...hahahahahaa...bukan semua lah aweks2x nie merungut bila balak diorang pakai selipa jepun (yang jenis niee memang sempoi...baik punya kompom korang boleh kekal lama kalo trus besikap sempoi...hahhhaa...tapi depend ngan jodoh jugak la k...) tapi kebanyakkanya menrungutlah dan antara rungutannya seperti (ape nie pakai selipa jepun, tak de selipa lain ker, dan bnyak lagi la)hahahaha...aweks2x sila ambil perhatian.....nie aku nak bagitau ckit....sebenarnya mungkin ada sebab para balak2x nie pakai selipa jepun tym dating, so awek2x nie jangan la suka sangat merungut....salah satu sebab orang lelaki nie suka pakai selipa jepun adalah sebab selipa jepun nie selesa....hahahahha..selesa tu bukan sebab ape sebab ringan dan kaki pun tak berpeloh dan tidak akan mengeluarkan bau yang kurang menyenangkan...hahahaha....(aweks2x...nampak ker kebaikkan nya..orang laki tak nak bagi awak2x nie semua tak selesa ngan bau2x yang kurang menyenangkan bila kaki diorang berpeluh)hahahahaha....

hahahaha...yang tu sebab yang pertama....sebab lain yang menyebabkan lelaki nie lebih suka memakai jepun nie sebab murah and mungkin saja nak test awek2x diorang.....murah ehh...hahahaha...memang la...selipa jepun cma dalam area rm5 ke bawah jer...so boleh save bajet.....hahahahaa...save bajet pun sbb org lelaki nk belanja awek diorang dating kat kfc or mc d...hahahhah...kaum hawa...terharu tak....satu pengorbanan lelaki tu...hahahhahahaso kaum hawa kalo balak awak tu pakai selipa jepun jangan la merungut n mencarut k...hahahahaha....lagi satu nak test aweks...hahahahaha...yang nie ada bahaya sikit...so aweks yang suka merungut nie dengar betol2x....kadang2x nie kaum lelaki ada pelbagai cara nak test kaum wanita dalam diorang tak tau yang kaum lelaki nie sedang membuat eksperimen ke atas mereka....hahahahaa...test ape yang mereka buat...nie antara test yang diorang buat kalo kaum cikaro nie merungut diorang memakai selipa jepun...salaah satu nya kaum lelaki nie nak tengok kalo2x perempuan tu boleh terima dia apa adanya ker tak....yalah bukan semua perempuan boleh terima lelaki apa adanya...so cikarooo...hati2x k....lagi satu lelaki nie nak test yang perempuan nie betol2x sayangkan dia @ cuma sayangkan duit dia...hahahahahaa..wanita2x sekalian korang pkey sendiri k...hahahaha...lagi satu kaum lelaki nie nak tengok GF diorang nie sampoi ker tak.....hahahaha...actually lelaki nie lebih suka aweks yang sempoi berbanding yang gedik2x @ yang sama waktu dengannya...yalah tak kan diorang (lelaki) nak carik calon bakal bini yang gedik....tak larat nak melayan...hahahaha....actully lelaki nie suka aweks2x yang rileks cam diorang jugak...hahahaha...rileks tak rileks korang...pikey la sendiri..hahaahaaa....


hahahaha...cukup la aku mencarut pasal bendalah nie....apapun lelaki nie memang suka berselipa jepun....tapi mungkin bukan sebab2x yang aku uturakan seperti di atas...mungkin mereka ada sebab2x lain yang cuma mereka sendiri tahu...misterikan lelaki...hahahha...para awek2x tu...ingat kata2x mat salehh yang aku tiru nie "don't judge a book like its cover"...hahahaha...betol tak betol pepatah org putih tu...aku pun kurang pasti...aku bukan pandai sangat...korang pikey la sendiri...hahahahaaa

No comments:

Post a Comment