Wednesday 12 October 2011

benda perempuan boleh buat tapi lelaki...imposible nak buat.....

hahahaha...aku citer pasal nie bukan pasal aku nak sedapkan hati perempuan...tapi aku cuma nak kongsi apa yang aku rasa benda yang perempuan mampu buat tapi laki tak leh buat....

1) mengandung.....hahahahaa....memang tak la kalo laki mengandung...kalo nak bagi perempuan mengandung tu...boleh la...kalo mengandung...memng kompom2x tak leh...hehehehe....

2) main bola jaring...hahahaha...nie lagi satu.....tak pernah aku tengok pertandingan bola jaring lelaki...pelik kan...tapi kalo setakat untuk main bola jaring sebagai suka neka tu....mungkin ada la kan...kalo pertandingan peringkat dunia tu...tak lagi la.....

4) panggilan mak....macam lelaki gak.....perempuan pun cuma dapat panggilan mak....kalo lelaki bapak...perempuan lak mak la....gila ko...nak panggil bapak ko mak...hahahahaa...

5) make up....hahahhaa....memang la....tak kan laki nk make up...kalo ada yang make up tu...kompom ada something wrong kat laki tu.....hahahahaha....kalo setakat bedak sikit2x tu mungkin ada la....laki jambu la kot...hahaahah....

6)pakai tudung dan barang2x yang...korang pikey la sendiri...gila ko...kalo ada lelaki yang pakai tudung memang tak la....mungkin ada tapi imposible.....

7) gedik...hahahahaa.....bukan orang perempuan nie gedik ada gak la tapi tak semua...hehehehe...yalah dah korang bagitau diorang nie gedik...sekali dia betol2x gedik..ambik ang....hahahhaa....tapi istilah gedik tu orang lebelkan kat kaum perempuan jer...cian diorang...hahahahaha....

8) membebel....hahahahaa...bukan semua la perempuan suka membebel...tapi tu la.....joyah ape semua tu...semua korang cop kat perempuan ehh...tapi aku rasa...aku lagi banyak mulut dari perempuan..hahahaha...

9) menjadi heroin...hahahhaha....memang perempuan la....tak kan la laki nak jadi heroin...kalo laki jadi heroin...kompom hero tu muntah hijau.....hahahaha...lain la kalo hero tu...song***g...mungkin betol la dia nak hero dia laki...hahahahaha.....

10) jadi ratu @ queen la...tapi bukan queen control k.......hahahahaha
....yalah kalo dh perempuan jadi queen la...tak kan la king....macam laki jugak la....hahahaha...

11) model dalam gambar mona lisa...hehehehe...kalo kita tengok memang perempuan kan...dalam gambar tu...bukan laki...so memang tak la laki yang jadi model kat gambar tu...hahhaahaa.....

12)membaca apa yang aku merapu nie....hahahaha...yang nie bukan setakat perempuan jer...laki pun akan baca gak kot...tu kalo aku post kat facebook la...hahahahaha....memang aku post la...walaupun aku cuma mengarut jer...hahahaha....

*apa yang aku bagitau tu...tipu jer...kalo nak tau...bagi aku...perempuan adalah orang yang palig saba sekali dalam dunia nie...walaupun bukan semua.....tapi hakikatnya...sehebat mana seorang lelaki tu kat dunia nie...dia akan jatuh di tangan perempuan....so....pikey la korang sendiri apa yang perempuan nie hebat sangat k....dan yang aku tau...aku ada mak aku sebagai seorang perempuan yang paling hebat kat dunia nie...hahahahaha............

No comments:

Post a Comment