Wednesday 12 October 2011

benda yang lelaki boleh buat.....imposible untuk perempuan buat

hahahaahaa....sebelum aku nk cita pasal tajuk nie gelak dulu.....hahahaha.....kita baca terus untuk tau la no...hahahaa
antara benda yang lelaki boleh buat...imposible untuk perempuan buat....

1) kencing berdiri tanpa kena kat seluar......hahahaha...gila ko...kalo ada pempuan mapu kencing berdiri...memang aku tabik springg la kat dia.....

2) mandi sungai tak pakai baju.....nie lagi satu hal....nak buang tebiat pempuan dewasa mandi tak pakai baju kat sungai...kalo ada tu...memang ada la satu masalah la tu.....

3) jadi wali kawin....hahahaha...setakat nie belum ada la aku dengar yang perempuan jadi wali untuk orang kawin....imposible...hahahahaa

4) belakon watak tarzan...hahahahaa.....memang tak la kan....sebab korang tau la tarzan tu macam mana...so pikir la sendiri....

5) kawin sampai 4 orang salam satu masa.....ish2x.....benda nie memang tak kan terjadi la...sape nak kongsi bini oiii...hahahahahaa

6) simpan janggut dan misai.....hahahaha...nie lagi la.....kalo ade pempuan yang sanggup simpan janggut dan misai tu...memang aku pun tak tau nk jelaskan....hahahhaa

7) hantar pinangan atau melamar lelaki....gila habaq ang...tapi memang ade la.....kalo tengok citer indi n cita tamil...memang pempuan yang melamar lelaki...tapi kat malaysia....blom terjadi lagi...kecuali dalam filem cun...hahahahaha...dalam filem jer ek...realiti...bagi aku imposoble.....

8) imam bagi kaum lelaki....masa sembahyang....hahahaa...yang nie memang imposible.....memang tak la.....kalo ade tu.....lu olang pikeiq la sendiri..hahahaa....kaum lelaki....pasni belajar la jadi imam...kalo tak...pikir la sendiri...hahahaha

9) jadi bapak...hahahaha....jadi bapak maksud aku yang anak2x mereka panggil dia bapak.....memang la sekarang nie kaum pempuan yang ibu tunggal terutamanya sangat hebat bagi aku...sebab mampu pikul tanggungjawab sebagai seorang ibu dan bapa.....tapi anak2x diaorang tetap memanggil mereka ngan pangilan ibu,umi, dan yang sama waktu dengannya tapi bukan bapak...hahahahaa....tabik spring tuk kaum wanita...khe3x....

10) juru nikah...hahaha...yang nie memang aku tak pernah lagi jumpa tok kadi yang pempuan...nama pun dah tok kan....bukan tok ki or tok janggut..tapi tok kadi...hahahaha...

11) baca talkim orang mati.....memang tak da la aku tengok...tapi kalo ada tu munkin jugak ada....pikey la sendiri.....hahahahaa...

12)jadi nabi...gila ko..dulu memang ada berita mengenai nabi perempuan...tapi yang tu ajaran sesat....bukan aper...memang kompom tak terjadi kan...hehehehee......

*hahahaha...apa yang aku citer kt atas tu...sebenarnya tak da kaitan ngn sapa2x...aku just citer ekot sedap mulut aku jer...bukan aku nak tonjolkan kehebatan lelaki...cuma just for joke....bagi aku..perempuan dan laki...sama2x hebat....ada kekuatan...ada kelemahan....nanti aku akan citer lak...ape perempuan boleh buat...dan lelaki tak mampu buat...imposible....peace......

No comments:

Post a Comment