Sunday 16 October 2011

jepun oh jepun...........

ari nie aku pun dah pening dok mnghadap bhasa jepun yang memang aku buat sepatah haram aku tak paham...pastu selasa nie ada kuiz plak...aku pun macam org gila la dok mghafal katagana n hiragana...yg nie pun aku tak tau betol tak...haahahahaha....dari A I U E O aku pun buat KA KI KU KE KO....macam budak pra sekolah dah....hahahaha...yelah bahasa orang kan...pra sekolah pun pra sekolah la...janji aku dapat ilmu nie sudah.... dulu masa pilih bahasa asing aku pilih jepun gara2x pengaruh anime lah nie...hahahahaha.....kononnya kalo aku belaja bahsa jepun boleh la paham aper yang diorang cakap...tapi nie tak jugak paham2x...hahahahaa...kecian bak kata mail 2 singgit...hahahahahaha.....tapi so far ok jugak la...walaupun bahasa jepun sentiasa ada kejer rumah yang memang banyak bro.....boleh putus urat kentut sebab duduk terlalu lama...hahahaha...yang nie tak logik k.....jangan terpedaya ngan ayat d atas...buatlah keje rumah anda......hahahahaha....pesanan ikhlas dari penaja....oleh sebab aku ade kuiz katagana dan hiragana selasa nie...aku pun cipta lah formula aku tuk menghafal...hahahahaha...macam saintis lak aku nie......hahahhaa...bkn leh pakai sangat formula aku nie....boleh gila kalo salah guna...hahahahaha...aku pun malas ak mengarut panjang sangat.....nanti aku mengarut kang ada plak yang marah...wish me luck la ehh...hahahahha.......tata...gambate kudasai maksud nya gud luck...hehehehehe..ade jgak lah yg aku blaja tu aku ingat......hehhehehe......

No comments:

Post a Comment