Thursday 26 January 2012

lelaki merajuk.....comel ker seram......

assalammualaikum.....



hahahahaa.....bila cerita pasal merajuk...semua org merajuk kan....tak kira la laki ker pempuan....betol kan......hahahaha.....maklum la semua orang ader perasaan.......lain la kalo robot......hahahahaa......by the ways....jom kiter kupas persoalan di atas....tapi betol ker tak....aku pun tak pasti....korang laki ker pompuan ker....korang nilai sendiri k......nie pendapat aku semata2x...hahahahaha.....

firstly aku nk bagitau la.....BIASANYA.....laki merajuk nie bersebab.....dan kadang2x sebab diorang nie merajuk benda kecik2x jer pun....hahahaha.....bukan hal besau pun (pempuan kalo jumpa pak we mcm nie baik carik lain) hahahahahhaa.....yelah betol la tu....kalo merajuk tak bersebab tu alamat nk mampus...kan2x......hahahahaa......aper de hal......kadang2x aku pelek jugak sbb ada sebahagian pempuan nie dia suka ngn lelaki merajuk....hahahaha....comel kata die......hahahahahaha......lantak la.....tu diorang punya pasal......hahahahahaha...aku malas nk jaga tepi kain diorang...sbb mlm nie aku pakai selua...tak pakai kain....hahahahaha......

secondly.....aku nk citer pulak sebab2x lelaki nie merajuk.....hahahaha...salah satu nya mak we dia nie buat derkkk jer kat dia...tak kisah la.....mamat nie buat surprice party ker.....bg bunga ker....beli helikopter ker...(yg nie melampau ckit) mak we die rileks jer....tak der perasaan...(nasihat aku lelaki2x sekalian....kalo jumpa yang mcm nie.....baik carik lain...)...hahahahahaa.....yelah kecian mamat nie...dia buat mcm2x pun mak we dia buat derkk jer.....hahahahaha....kecian.....perempuan2x sekalian.....kalo lelaki tu bnyak berkorban kat korang....hargailah mereka.....payah boh nk carik yg mcm nie.......satu lagi kalo laki tu jaga korang btol2x...tu tanda dia memang btol2x sayang la....hahahahaha.....

sebab kedua plak nk amik perhatian.....hahahahaha....yang nie aku nasihatkan jgn buat selalu....nnti tkut korang lak frust tertonggeng....hahahahha.....maklum la....manusia kan.....mana ada manusia yg tak nk perhatian.......perhatian nie boleh dalam pelbagai bentuk dan cara....(yang tu korang pikir sendiri)...hahahahaha.....kalo bab merajuk nie tak leh salahkan lelaki....sbb biasanya laki yg bagi perhatian kt pempuan.......sesekali nk jugak la dapatkan perhatian dr org yg dia sayang...(kononnya)...hahahahaha.....by the way...perempuan kalo laki merajuk......tanya2x la sbb....hahahahahaha.....

seb ketiga pulak.....bnyak plak sebb laki nie merajuk ehh.....hahahaha....sebb ketiga nie sbb dia tak dpat aper yg dia nk......contohnya dia nk kasut baru ker....kepala kereta api mainan ker....hahahahaha....mcm2x la....tp biasanya laki nie majuk sbb tak dpt aper yang dia impikan.....(kira cam impian dia la)....hahahahha...perempuan sekalian jgn heran k........lelaki nie mmg payah nk d fahami...tp dioarang makhluk yang memahami.....hahahahahaha.....

sebab keempat plak....lelaki nie merajuk sebb perempuan merajuk....hahahahaha...(lelaki jgn amalkan k).....yang nie perempuan pun sallu buat.....mula2x lelaki merajuk...pastu perempuan tu bosan dah memujuk....dia plak merajuk......hahahahha.....laki pulak yang memujuk.....hahahahha.....korang paham ker.....paham tak paham.....lantak la.....aku nk sampaikan konsep yg kt atas tu jer...hahahahaha.......(tp bnda nie biasa berlaku kat perempuan)hahhaahaha.......perempuan yang sll buat kompom snyum bca bnda nie....hekehekehek....

sebb kelima plak....(aku rasa last kot dah abis idea nk mengarut dan mencarut)...hahahahaa....lelaki merajuk sebab dia sayang kt perempuan tu....hahahaha....betol ker.....hehehehehee....yelah kalo perempuan yang dia sayang dia tegur...tp tak nk degar.....dia merajuk la.....ceh...yang nie comel la kot......hahahahaa....tp bagi aku betol la......lelaki biasa merajuk kalo dia tegur perempuan tp  dia tak nk degar...lebih2x lagi teguran yang membina..... (walhal sesiapa yang dia sayang sebenarnya...sajer jer nk bagitau perempuan jugak faktornye....)ehehehehe....jgn marah yer.....yelah dah org mcm tak menghargai kiter....kompom2x la kiter merajuk kan2x....hahahhahaha....ceh.......piker sendiri la senang....hahahahaha....

aku rasa cukup la aku berceloteh.......aku sebenarnya tak menjawap persoalan yang sebenar jer pun.......mengarut jer bnyak....hehehehe...tq sbb spent time baca......aku suka2x jer.....sajer jer nk update blog...bosan...hehehehe....tatatatatatatataa......

No comments:

Post a Comment